In natura tutto cambia

16 Settembre 2019

Le giornate sono sempre uguali, scandite per lo più dalla routine,dalle preoccupazioni economiche:è la società moderna,si dice. Immaginiamo giornate “grigie” in natura…impossibile:ogni fremito di foglia,onda,nube,goccia di pioggia è sempre diversa…

9 commenti

  1. What’s up, I read your blog on a regular basis.
    Your story-telling style is awesome, keep it up!

    Woah! I’m really loving the template/theme of this website.
    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very difficult
    to get that “perfect balance” between superb usability and visual appeal.
    I must say you have done a very good job with this. In addition,
    the blog loads extremely fast for me on Safari. Outstanding Blog!

    I wanted to thank you for this wonderful read!!
    I certainly loved every bit of it. I’ve got you book-marked to look at new things you
    http://foxnews.co.uk/

    1. thank you so much for your kind words and support…it means a lot to me, i just began as a blogger and just published a book (but it’s in italian). As you can imagine it’s hard work! keep following me!

    1. hi! i know you’ve been checking out my blog, infact i answered to your beautiful comment and sent you a message on facebook, you can find me on twitter searain83. i really appreciate that you follow me, thanks a lot!

    1. thank you very much for your kind words, i’m not an expert of how to build a blog…what i know is that the pictures and the graphics in general were chosen by me and my web designer put everything together! thanks for your support…keep on following me.

  2. Enjoyed reading this, very good stuff, thanks. “We swallow greedily any lie that flatters us, but we sip little by little at a truth we find bitter.” by Denis Diderot.

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *

Leggi articolo precedente

Leggi articolo successivo

Ultimi articoli

Inganni

Bugie, falsità, ipocrisia, ricatti, illusioni, delusioni, inganni, sono le varie sfaccettature dei complicati intrecci che spesso legano gli umani. Il libro, attraverso i suoi personaggi, svela come vengono viziate le giornate, deviati i pensieri, alterate le azioni, falsate le parole delle persone dalla non verità e dall’inganno. Inganno di cui il rapporto di Andrea e Chiara, coppia attorno a cui ruota la narrazione, è impregnato. Ma c’è anche la verità. Luce abbagliante ed invisa a molti, troppi uomini, che impongono, a chi gli è a fianco, il peso delle loro menzogne, delle loro maschere, di quello che sono e non sono, il peso di quello che non provano, il peso della loro freddezza.

Continua a leggere

Acquista su